Місто дочекалося: в Чорноморську пройшла презентація місцевого туристичного бренду
«Молодість щаслива тим, що в неї є майбутнє» Микола Гоголь

Поки одні лише говорять про зміни та критикують все навколо, інші встають з диванів та починають діяти. Саме так зробили троє молодих мешканців Чорноморська – Михайло Чорний, Валерій Погребняк та Денис Іллічов. Минулими вихідними однодумці презентували туристичний бренд Чорноморська. 
В соціальних мережах Михайло Чорний, Валерій Погребняк та Денис Іллічов часто критикували архітектуру нашого міста, називаючи її абсурдною, базарною тощо. Щоб наглядно показати, що саме так дратує молодь в сьогоднішньому вигляді Чорноморська, однодумці розробили власне бачення іміджу сучасного міста біля моря.

8 квітня відбулася презентація результатів багатомісячної роботи перед мешканцями Чорноморська. Хлопці продемонстрували своє бачення логотипу Чорноморська, яке розробив власник веб-студії «Кодизайн» Денис Іллічов, та слоган «Місто чекає», трактувати який, за словами розробників, кожен може по-своєму.
«Наша презентація - це лише концепт, наше бачення того, як можна  розвивати і створювати імідж Чорноморська. Функція логотипу – не задовольнити всіх, а зробити його впізнаваним. Ми, як розробники цього логотипу, готові взятися за створення відповідних арт-об’єктів в нашому місті, у нас є певні  ідеї. Очікуємо на підтримку з боку міської влади, бо реалізувати все задумане на власному ентузіазмі неможливо. Ми показали, яких змін сьогодні потребує наше місто. Молодь дуже хоче, щоб її почули, тож розраховуємо на зворотній зв'язок з владою», - поділився своїми думками один із авторів розробленого бренду Михайло Чорний

На жаль, подивитися на те, що саме хоче змінити молодь у власному місті прийшло не так багато представників місцевої влади, зокрема, спеціалістів міського Управління архітектури. Натомість оцінити роботу активної молоді Чорноморська приїхав завідувач сектором інвестицій та туризму Одеської облдержадміністрації Роман Козловський. Свої враження від побаченого чиновник написав на сторінці у facebook.

 «Іллічівськ ніколи особливо не асоціювався у мене з туризмом. Швидше, з великим транспортним хабом або логістичним доповненням Одеси. Але інша річ Чорноморськ ... Після перейменування в цьому невеликому містечку не тільки стали частіше говорити про розвиток туризму, а й робити конкретні кроки. Скажу чесно: лого сподобалося. В першу чергу, своєю багатофункціональністю як в застосуванні, так і читанні. Звичайно, це тільки попередній концепт, який група творців-ентузіастів готова доопрацьовувати. Але перший крок зроблено, і я впевнений, що більшість жителів до нього поставляться з позитивом. Залишилася справа за малим - якомога активніше його просувати і популяризувати».

Також під час презентації відбулося святкування 5-річчя пабліку «Чорноморськ як він є». Крім цього, всі гості заходу могли подивитися на виставку робіт місцевих фотографів Дмитра Кірова та Юрія Гуртового.

Відразу після презентації в соціальних мережах роботу хлопців почали активно критикувати. Багатьом чорноморцям не сподобався колір букв, розмір та форма «хвоста». Але поки одні продовжують критикувати, інші намагаються не словом, а ділом змінювати рідне місто та рідну країну.

Ctrl
Enter
Помітили помилку?
Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter

Коментарі

Мінімальна довжина коментаря - 50 знаків. Коментарі модеруються
Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Коментарів ще немає. Ви можете стати першим!