Risoil змонтував всі стріли на двосторонньому пірсі, що будується в порту "Чорноморськ"
Через кожну стрілу можна буде вантажити 1500 т зернових на годину. Подробиці реалізації масштабного проекту повідомили в прес-службі підприємства.
В компанії Risoil, яка зводить в порту "Чорноморськ" унікальний для України двосторонній пірс, повідомили про прогрес у будівництві.
Нагадаємо, що будівництво об’єкту стартувало в квітні 2021 року. Задля його реалізації Risoil домовився з АМПУ відносно днопоглиблення. У січні 2022 року АМПУ завершила днопоглиблювальні роботи на підходах до споруди. Це дозволить обробляти судна з осадкою до 15 м.
Як наголошували в Risoil, такий двосторонній пірс є унікальним для українських портів. Для нього буде поставлено суднонавантажувальну систему на шість стріл, кожна продуктивністю до 1500 т на годину, а також пневматичний суднорозвантажувач номінальною продуктивністю 600 т на годину.
Підписуйся на "ЧІС" у Facebook, Telegram та Instagram, щоб бути в курсі головних подій Чорноморська.
"У вересні вдалося не лише повернутися до будівництва пірса, а й до нового року змонтувати всі шість стріл майбутньої суднонавантажувальної системи, яка не має аналогів в Україні", - зазначили в компанії.
Нагадаємо, що будівництво об’єкту стартувало в квітні 2021 року. Задля його реалізації Risoil домовився з АМПУ відносно днопоглиблення. У січні 2022 року АМПУ завершила днопоглиблювальні роботи на підходах до споруди. Це дозволить обробляти судна з осадкою до 15 м.
Як наголошували в Risoil, такий двосторонній пірс є унікальним для українських портів. Для нього буде поставлено суднонавантажувальну систему на шість стріл, кожна продуктивністю до 1500 т на годину, а також пневматичний суднорозвантажувач номінальною продуктивністю 600 т на годину.
Підписуйся на "ЧІС" у Facebook, Telegram та Instagram, щоб бути в курсі головних подій Чорноморська.